Bezczelność autorów poprawki nie zna granic. Bez zmrużenia oka głoszą w swoich mediach, że poprawka ma zabezpieczyć polskie lasy przed rozgrabieniem. Tymczasem, owa cudowna poprawka, właśnie otwiera drogę do grabieży. Przeczytajmy z uwagą p. 2. poprawki: „Lasy stanowiące własność Skarbu Państwa nie podlegają przekształceniom własnościowym, Z WYJĄTKIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W USTAWIE”. Pytam: ile czasu potrzebowała koalicja PO-PSL, aby wprowadzić do ustawy zapis o daninie Lasów Państwowych? Odpowiadam tym, którzy może nie pamiętają: 26 GODZIN! Wniosek: koalicja PO-PSL dąży do wprowadzenia poprawki, która umożliwi w dowolnej chwili likwidację polskich Lasów Państwowych. I wystarczy na to jedna doba. Tyle czasu będą potrzebować aby wprowadzić do ustawy stosowny WYJĄTEK.
I. Skoro w projekcie zapisano ponadto, że lasy są „dobrem wspólnym i podlegają szczególnej ochronie” oraz „są udostępniane dla ludności na równych zasadach”, to mając na uwadze nieprzeciętne zdolności WŁADZY, należałoby się bliżej przyjrzeć o co może chodzić tym znamienitym scenarzystom.
1.Co to jest „dobro wspólne” w myśl Ustawy Zasadniczej?
– Dobro wspólne, bez wskazania podmiotu któremu je dano, jest dobrem każdego, czyli tak samo Polaka jak również Niemca, Francuza, Rosjanina, Włocha, Peruwiańczyka, … itd., CO TO OZNACZA?
OZNACZA TO , że Suweren POLSKI zrzeka się w swojej własnej USTAWIE ZASADNICZEJ, prawa wyłączności do dysponowania SWOIM dobrem NARODOWYM.
Wnioskodawcy zmierzają do ustanowienia takiego prawa, aby korzyści materialne i niematerialne uzyskiwane w Polskich Lasach, były możliwe do zaanektowania formie daru przez KAPITAŁ FINANSOWY.
2.Co to jest „SZCZEGÓLNA OCHRONA” ,której mają podlegać LASY POLSKIE w myśl Ustawy Zasadniczej?
– Otóż każda ustawa, bądź rozporządzenie, które w swojej treści odnosić się będzie do SZCZEGÓLNEJ OCHRONY lasów, będzie zgodna z Ustawą Zasadniczą, nawet wówczas gdy odbierać będzie dotychczasowe nabyte prawa obywateli Rzeczypospolitej Polskiej. Bo przecież „LASOM” należy się szczególna ochrona, a normalni ludzie tej SZCZEGÓLNEJ OCHRONY nie potrzebują, bo i dlaczegóż otaczać obywateli Rzeczypospolitej Polskiej SZCZEGÓLNĄ OCHRONĄ i to jeszcze na równych prawach?
Oczywiście, że Lasom Polskim należy się szczególna ochrona, tylko że SZCZEGÓLNA OCHRONA ale w aspekcie ochrony niezbywalnego PRAWA WŁAŚCICIELSKIEGO Narodu Polskiego do tych lasów.
II. Zapis w Konstytucji Polski o tym, że lasy „są udostępniane dla ludności na równych zasadach”, jest przygotowaniem do kolejnego pogrążenia obywateli Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Po pierwsze, projekt zapisu „udostępnianie dla ludności” nie precyzuje o jakiej ludności wnioskodawcy piszą, a jaką ludność mają na myśli. Taki zapis daje podstawę do objęcia tą „ludnością” wszystkich ludzi na świecie, a przecież to są POLSKIE LASY i forma udostępnienia ich dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej powinna być zdecydowanie przychylniejsza.
Do czego zmierzam?
2. Po drugie, wprowadzenie zapisu do Konstytucji, że Lasy Polskie „ są udostępniane …na RÓWNYCH ZASADACH” jest bynajmniej zastanawiające. Niech nikogo nie zmyli ta cała RÓWNOŚĆ.
Należy pamiętać, że są równi i równiejsi. O ile sam dostęp do lasu obecnie jest nieodpłatny na warunkach określonych w obowiązującej ustawie o lasach i wszyscy równi mogą się tym lasem zachwycać, to po wprowadzeniu odpłatności za sam tylko wstęp do lasu, tylko RÓWNIEJSZYM będzie dane korzystać z tych „równych zasad” bo będzie ich na to stać.
Proszę zauważyć, że ulegając wpływom EU-poprawności, pozwalamy wprowadzać na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prawa dyskryminujące obywateli tejże Rzeczypospolitej, gdyż biorąc pod uwagę średnie możliwości finansowe Polaka jest on w swoim kraju osobą piątej kategorii w porównaniu z obywatelami pierwszej lub drugiej kategorii. Sytuacja taka ma miejsce, kiedy każdy nie polski obywatel pierwszej kategorii, może korzystać na tych samych (RÓWNYCH) ZASADACH co Polak, z dóbr należących wyłącznie do Narodu Polskiego.
Bezczelność autorów poprawki nie zna granic. Bez zmrużenia oka głoszą w swoich mediach, że poprawka ma zabezpieczyć polskie lasy przed rozgrabieniem. Tymczasem, owa cudowna poprawka, właśnie otwiera drogę do grabieży. Przeczytajmy z uwagą p. 2. poprawki: „Lasy stanowiące własność Skarbu Państwa nie podlegają przekształceniom własnościowym, Z WYJĄTKIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W USTAWIE”. Pytam: ile czasu potrzebowała koalicja PO-PSL, aby wprowadzić do ustawy zapis o daninie Lasów Państwowych? Odpowiadam tym, którzy może nie pamiętają: 26 GODZIN! Wniosek: koalicja PO-PSL dąży do wprowadzenia poprawki, która umożliwi w dowolnej chwili likwidację polskich Lasów Państwowych. I wystarczy na to jedna doba. Tyle czasu będą potrzebować aby wprowadzić do ustawy stosowny WYJĄTEK.
I. Skoro w projekcie zapisano ponadto, że lasy są „dobrem wspólnym i podlegają szczególnej ochronie” oraz „są udostępniane dla ludności na równych zasadach”, to mając na uwadze nieprzeciętne zdolności WŁADZY, należałoby się bliżej przyjrzeć o co może chodzić tym znamienitym scenarzystom.
1.Co to jest „dobro wspólne” w myśl Ustawy Zasadniczej?
– Dobro wspólne, bez wskazania podmiotu któremu je dano, jest dobrem każdego, czyli tak samo Polaka jak również Niemca, Francuza, Rosjanina, Włocha, Peruwiańczyka, … itd., CO TO OZNACZA?
OZNACZA TO , że Suweren POLSKI zrzeka się w swojej własnej USTAWIE ZASADNICZEJ, prawa wyłączności do dysponowania SWOIM dobrem NARODOWYM.
Wnioskodawcy zmierzają do ustanowienia takiego prawa, aby korzyści materialne i niematerialne uzyskiwane w Polskich Lasach, były możliwe do zaanektowania formie daru przez KAPITAŁ FINANSOWY.
2.Co to jest „SZCZEGÓLNA OCHRONA” ,której mają podlegać LASY POLSKIE w myśl Ustawy Zasadniczej?
– Otóż każda ustawa, bądź rozporządzenie, które w swojej treści odnosić się będzie do SZCZEGÓLNEJ OCHRONY lasów, będzie zgodna z Ustawą Zasadniczą, nawet wówczas gdy odbierać będzie dotychczasowe nabyte prawa obywateli Rzeczypospolitej Polskiej. Bo przecież „LASOM” należy się szczególna ochrona, a normalni ludzie tej SZCZEGÓLNEJ OCHRONY nie potrzebują, bo i dlaczegóż otaczać obywateli Rzeczypospolitej Polskiej SZCZEGÓLNĄ OCHRONĄ i to jeszcze na równych prawach?
Oczywiście, że Lasom Polskim należy się szczególna ochrona, tylko że SZCZEGÓLNA OCHRONA ale w aspekcie ochrony niezbywalnego PRAWA WŁAŚCICIELSKIEGO Narodu Polskiego do tych lasów.
II. Zapis w Konstytucji Polski o tym, że lasy „są udostępniane dla ludności na równych zasadach”, jest przygotowaniem do kolejnego pogrążenia obywateli Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Po pierwsze, projekt zapisu „udostępnianie dla ludności” nie precyzuje o jakiej ludności wnioskodawcy piszą, a jaką ludność mają na myśli. Taki zapis daje podstawę do objęcia tą „ludnością” wszystkich ludzi na świecie, a przecież to są POLSKIE LASY i forma udostępnienia ich dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej powinna być zdecydowanie przychylniejsza.
Do czego zmierzam?
2. Po drugie, wprowadzenie zapisu do Konstytucji, że Lasy Polskie „ są udostępniane …na RÓWNYCH ZASADACH” jest bynajmniej zastanawiające. Niech nikogo nie zmyli ta cała RÓWNOŚĆ.
Należy pamiętać, że są równi i równiejsi. O ile sam dostęp do lasu obecnie jest nieodpłatny na warunkach określonych w obowiązującej ustawie o lasach i wszyscy równi mogą się tym lasem zachwycać, to po wprowadzeniu odpłatności za sam tylko wstęp do lasu, tylko RÓWNIEJSZYM będzie dane korzystać z tych „równych zasad” bo będzie ich na to stać.
Proszę zauważyć, że ulegając wpływom EU-poprawności, pozwalamy wprowadzać na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prawa dyskryminujące obywateli tejże Rzeczypospolitej, gdyż biorąc pod uwagę średnie możliwości finansowe Polaka jest on w swoim kraju osobą piątej kategorii w porównaniu z obywatelami pierwszej lub drugiej kategorii. Sytuacja taka ma miejsce, kiedy każdy nie polski obywatel pierwszej kategorii, może korzystać na tych samych (RÓWNYCH) ZASADACH co Polak, z dóbr należących wyłącznie do Narodu Polskiego.
KSPL zdecydowanie przeciw poprawce. Co na to Sekretariat? Bo ostatnio to Pan Kuszlewicz tak za ,a nawet przeciw.